De bus terug naar huis ticket

11 - 12 mei 2024
Onderzeebootloods, RDM-straat 3089, Rotterdam

De bus terug naar huis ticket

Lekker gefeest en terug naar huis? Vereniging Walhalla heeft geregeld dat er bussen vanaf het lustrumterrein naar Amsterdam Olympisch Stadion, Den Haag CS & Utrecht CS rijden.

Bustickets terug naar huis kan je hieronder vinden, extra voordelig voor betalend leden uiteraard. Per stad en tijdstip heb je eigen bussen tot 50 man per bus. Als een bus uitverkocht is, dan gaan we z.s.m. een nieuwe bus vinden en online zetten. Je ticket is alleen geldig voor je eigen bus en is niet te geldig voor andere bussen. Kaartjes worden gecontroleerd door te scannen bij de ingang.

Kosten:

€5,30 - voor betalend oud-leden
€19,13 - voor niet betalend uit leden

Bestel hier je tickets: https://www.verenigingwalhalla.nl/agenda/komende-activiteiten/de-bus-terug-ticket/sign-up/tickets

Vertrektijden:

Amsterdam Olympisch Stadion

Haarlem:

Den Haag CS

Utrecht CS

Bus op naam:

Zit jouw stad en/of tijdstip er niet tussen en wil jij naar een specifieke plek met minimaal 40 man op een zelfgekozen tijd? Dan is een bus op naam aan te vragen door te mailen naar info@verengingwalhalla.nl. Let dus wel op jezelf verantwoordelijk bent dat er minimaal 40 kaarten verkocht moeten worden voordat de bus op naam gaat rijden. Als de bus live gaat kan gewoon iedereen er online een kaartje voor kopen.

Hoe vind je je bus(nummer):

Je bus nummer kan je zien op je ticket, met dat nummer kun je je bus herkennen op de parkeerplaats op 11 mei. Ook zullen we op het terrein duidelijk aangeven waar de bussen vertrekken.

Let op:

De bus wacht op niemand gezien het strakke schema waarmee gereden wordt. Zorg dat je minimaal 10 min van tevoren aanwezig bent om in te stappen. De bus rijdt op de tickettijd weg.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien